ისტორია:
ამ დროს ახალგაზრდა მეწარმე ალექსეი ნეჩაევი ყურადღებას აქცევს საბჭოთა მეცნიერების გენიალურ ნამუშევარს - პერფტორნახშირწყლების ემულსიას, რომელსაც აქვს უნარი ჰაერში დაიჭიროს ჟანგბადი და მიაწოდოს კანის ღრმა ფენებს, რისი წყალობითაც კანის უჯრედები ახალგაზრდავდებიან. ის იძენს პატენტს ამ უნიკალური ჟანგბადიანი კომპლექსის გამოყენებაზე კოსმეტიკაში, და ერთ წელზე ნაკლებ ხანში ჩნდება რუსეთში პირველი ჟანგბადის კოსმეტიკის ხაზი.
2001 წელს „რუსკაია ლინიას“ შეუცვალეს სახელი Faberlic. ამიერიდან კომპანიას დიდი გეგმები აქვს - გავიდეს საერთაშორისო ბაზარზე, შექმნას ფასისა და ხარისხიხს საუკეთესო თანაფარდობა, რომელიც მილიონობით მომხმარებელს მისცემს მაღალი ხარისხის კოსმეტიკის მოხმარების საშუალებას, ასევე ეფექტური ბიზნეს-გეგმის შემუშავება, რომელსაც ექნებოდა უნარი გამხდარიყო საკუთარი საქმის საფუძველი ყველასათვის, ვისაც მოუნდებოდა თანხების გამომუშავება პირდაპირ გაყიდვებით.
2001 წელს სარეკლამო კამპანიის დებიუტმა წარმოუდგენელი ზრდა გამოიწვია. 5 წელზე ნაკლებ დროში რუსეთის და უცხო ქვეყნების 5 მილიონზე მეტი ქალბატონი ხდება Faberlic-ის კოსმეტიკის თაყვანისმცემელი, ენდობა მის ხარისხს და კონსულტანტების პროფესიონალურ რჩევებს.
2005 წელს Faberlic ხდება საერთაშორისო კომპანია, ხსნის წარმომადგენლობას 15 ქვეყანაში და „მსოფლიოს მსხვილი პარფიუმერულ-კოსმეტიკური კომპანიების ტოპ-100-ულში“ იკავებს 87-ე ადგილს, WWD Beauty Report International-ის მონაცემებით.
2006 წელს იწყება პირველი სოციალურ-ეკოლოგიური პროექტი Faberlic «მწვანე ქალაქები», რომლის მიზანია – მწვანე მასივების აღდგენა მთელს ქვეყანაში. 2006 წლიდან 2009 წლამდე კომპანიის გუნდმა 100 ათასზე მეტი ხე დარგო დევიზით „ქალაქს - ხეები, ადამიანებს - ჟანგბადი!“
2007 წელი ხდება კოსმეტოლოგიაში გარღვევის დრო. Faberlic-ის და იაპონური ლაბორატორიის Nikko-Chemical-ის, მსოფლიო მნიშვნელობის ინოვაციური კოსმეტიკური ინგრედიენტების მწარმოებლის ერთობლივი მუშაობის შედეგად აღმოჩენილია ახალი ჟანგბადის კომპლექსის ფრომულა „ორმაგი სუნთქვა“ Novaftem-O2.
2008 წელს მ. ვ. ლომონოსოვოს სახელობის მოსკოვის სახელმწიფო უნივერსიტეტის უჯრედული ბიოლოგიისა და ჰისტოლოგიის კათედრასთან ერთად Faberlic აღმოაჩენს უნიკალური ფორმულას Rala (ნატურალური R-ალფა-ლიპოევის მჟავა), რომელიც განსახიერდა ანტიასაკობრივი ჟანგბადის კოსმეტიკურ საშუალებებში. ამავე წელს კომპანიამ მიიღო 2 ახალი პატენტი Rala-ს კოსმეტიკაში გამოყენებაზე. ერთ წელიწადში გამოშვებული იქნა Faberlic -ის 60-ზე მეტი ახალი პროდუქტი! კომპანიამ გადაინაცვლა 86-ე ადგილზე მსოფლიოს მსხვილი პარფიუმერულ -კოსმეტიკური კომპანიების ასეულში (WWD Beauty Report International).
2008 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია "წლის არომატი 2008", არომატი Vent d'Aventures გახდა გამარჯვებული ნომინაციაში "საუკეთესო მამაკაცის არომატი პოპულარულ სეგმენტში".
2009 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია "წლის არომატი 2009", პარფიუმერული წყალი Beauty Cafe გახდა გამარჯვებული ნომინაციაში "საუკეთესო ქალის არომატი პოპულარულ სეგმენტში".
2010 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2010, ჩვენ მივიღეთ სპეციალური პრიზი (დიპლომი) პარფიუმერული კლუბისგან. ნომინაცია - "საუკეთესო კოლექცია" არომატების კოლექციისთვის Collection Privee.
2010 წელს Faberlic-ის მხარდაჭერით შეიქმნა საზოგადოებრივი ორგანიზაცია ЭКА, რომელიც დღესდღეისობით ატარებს ტყის აღდგენის, ადამიaნებში ეკოლოგიური თვითშეგრძნების ამაღლების და გარემოზე მავნე ზემოქმედებებთან ბრძოლის მასშტაბურ აქციებს. დღეს ЭКА-ს განყოფილებები მუშაობენ რუსეთის 45-ზე მეტ რეგიონში.
2011 წელი – კომპანია Faberlic ასევე გახდა რუსული კონკურსის "რუსეთის 100 საუკეთესო საწარმო და ორგანიზაცია" გამარჯვებული ნომინაციაში "საუკეთესო პარფიუმერულ-კოსმეტიკური საწარმო".
2011 წელი – კომპანია Faberlic დაჯილდოვდა საპატიო მედლით "ინოვაციისა და განვითარებისთვის" რუსეთის ინოვაციური მოღვაწეობის განვითარებაში შეტანილი არსებითი წვლილისთვის.
2011 წელი – კომპანია Faberlic გახდა კონკურსის "რუსეთის 100 საუკეთესო ორგანიზაცია. ეკოლოგია და ეკოლოგიური მენეჯმენტი" ლაურეატი.
2011-2012 წელი – კომპანია Faberlic - ყოველწლიური საერთაშორისო პრემიის "საუკეთესო გადასახადის გადამხდელი 2011, 2012" გამარჯვებული.
2011 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2011, ჩვენ მივიღეთ სპეციალური პრიზი (დიპლომი) პარფიუმერული კლუბისგან. ნომინაცია - "საუკეთესო სარეკლამო კონცეპტი" პარფიუმერული წყლისთვის Faberlic Pour Toujours.
2011 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2011, ჩვენ პარფიუმერული ოსკარი მივიღეთ. ნომინაცია - "საუკეთესო მამაკაცის არომატი პოპულარულ სეგმენტში" ტუალეტის წყლისთვის Faberlic CRUISER.
2012 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2012, ჩვენ პარფიუმერული ოსკარი მივიღეთ. ნომინაცია - "Local Premium" ("პრემიუმ-კლასის საუკეთესო რუსული პროდუქტი" პარფიუმერული წყლისთვის Faberlic MAMA.
2011 და 2012 წლებმა გაერთიანებების ნიშნით ჩაიარა: ამ დროიდან მოყოლებული კომპანიები Edelstar, Infinum და Sengara Faberlic-თან ერთად მუშაობენ ყოველი მომხმარებლის სილამაზესა და ჯანმრთელობაზე. თითოეულ ამ ბრენდს მომხმარებელთან მუშაობის მდიდარი გამოცდილება დაუგროვდა, შექმნილია ნამუშევრები, რომლებიც მომავალში გახდებიან Faberlic -ის ახალი კატეგორიების და ახალი პროდუქტების ხაზების საფუძვლები. კატალოგი ხდება უნივერსალური - უკვე ყველაფერი, რაც აუცილებელია სახლისთვის, სილამაზისთვის და ჯანმრთელობისთვის, შეგიძლიათ ნახოთ ერთ კონსულტანტთან!
2012 წელი – კომპანია Faberlic გახდა მე-13 რუსული კონკურსის "რუსეთის 1000 საუკეთესო საწარმო და ორგანიზაცია 2012" გამარჯვებული.
კომპანია Faberlic - ყოველწლიური პრემიის "ხარისხის ლიდერი - 2013" ლაურეატი.
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა კონკურსის "რუსეთის 100 საუკეთესო ორგანიზაცია. ეკოლოგია და ეკოლოგიური მენეჯმენტი-2013".
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა ყოველწლიური საერთაშორისო პრემიის "წლის საუკეთესო კომპანია-2013" ლაურეატი და მიენიჭა საპატიო წოდება "საწარმოს სოციალური პასუხისმგებლობა".
2013 წელი – ორდენი "დარგის განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის", გაცემულია ბიზნესის მხარდაჭერის საერთაშორისო ფონდის მიერ.
2013 წელს Faberlic გადის მოდის ბაზარზე, უშვებს წარმოებაში და გაყიდვაში ბავშვის ტანსაცმელს. კოლექციის დიზაინერი ხდება იტალიელი მოდელიერი ჯერმანა ტროვატო, რომლის საქმიანობათა რიცხვშია მუშაობა ისეთ ბრენდებთან, როგორებიცაა: Ralph Lauren, Max Mara, Kiko და სხვა.
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა ყოველწლიური საერთაშორისო პრემიის "წლის საუკეთესო კომპანია-2013" ლაურეატი (გადაეცა წარმოების მხარდაჭერის ფონდის მიერ).
Faberlic მოდაში აგრძელებს იმ სტრატეგიას, რომელსაც პარფიუმერულ-კოსმეტიკურ სექტორში აქვს არჩეული: გახადოს მაღალი ხარისხი ხელმისაწვდომი, გამოიყენოს ლუქსის კლასის ტექნოლოგიები და დაბალი ფასების შენარჩუნების გზით შექმნას საკუთარი ნამუშევრები.
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა მე-14 რუსული კონკურსის "რუსეთის 1000 საუკეთესო საწარმო და ორგანიზაცია 2013" გამარჯვებული ნომინაციაში "მაღალი საქმიანი აქტივობა და ეფექტური საქმიანობა 2013 წელი".
Faberlic-ის პირველი ბავშვის კოლექციები ცნობილია როგორც „ტანსაცმელი ისტორიით“: მოდელებში, ფერების გადაწყვეტაში, პრინტებსა თუ ნაქარგებში ჩადებულია განსაკუთრებული აზრი - კოლექცია ხდება მოთხრობა კარგ ადამიანებსა და მოვლენებზე ისტორიაში.
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა მე-14 რუსული კონკურსის "რუსეთის 1000 საუკეთესო საწარმო და ორგანიზაცია 2013" გამარჯვებული ნომინაციაში "საუკეთესო პარფიუმერულ-კოსმეტიკური საწარმო".

2013 წელი – ცილოვანი კოქტეილები "Bio Faberlic" გახდნენ კონკურსის "ინოვაციური პროდუქტები" გამარჯვებულები, რომელიც გაიმართა გამოფენის "პროდექსპო-2013"-ის ფარგლებში.
ჩვენს კოქტეილებს გადაეცა ოქროს მედალი ნომინაციაში "ინოვაცია პროდუქტის შემადგენლობაში". კონკურსის ვერცხლის მედალი მიიღო უალკოჰოლო კონცენტრატმა "ალოე-გელი" (ნომინაციაში "ინოვაცია შეფუთვაში").
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა ნაციონალური პრემიის "ჩემი კოსმეტიკა" გამარჯვებული. ნომინაცია - "მოდური პალიტრა" (ჩრდილები "სტილის ხატი" სერიიდან E2E).
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა ნაციონალური პრემიის "ჩემი კოსმეტიკა" გამარჯვებული. ნომინაცია - "მოდური პალიტრა" (ფრჩხილის ლაქები E2E).
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა ნაციონალური პრემიის "ჩემი კოსმეტიკა" გამარჯვებული. ნომინაცია - "გემრიელი კოსმეტიკა" (აბაზანის ორფაზიანი კრემ-ქაფი "ფორთოხალი შოკოლადში" სერიიდან Beauty Cafe).
2013 წელი – კომპანია Faberlic გახდა ნაციონალური პრემიის "ჩემი კოსმეტიკა" გამარჯვებული. ნომინაცია - "მივდევთ ტრადიციებს" (მრავალფეროვანი ფერუმარილი "ზღაპრული ნაწნავი" სერიიდან "ფასკუნჯი").
2013 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2013, ჩვენ სპეციალური პრიზი მივიღეთ. ნომინაცია - "საუკეთესო კოლექცია" პარფიუმერული ნაკრებისთვის Collection des Miniatures.
2013 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2013, ჩვენ პარფიუმერული ოსკარი მივიღეთ. ნომინაცია - "საუკეთესო პრემიუმ-კლასის რუსული არომატი". პარფიუმერული წყლისთვის Fortunata.
2013 წელი – Faberlic-მა დაიკავა 86-ე ადგილი მსოფლიოს საუკეთესო პარფიუმერულ-კოსმეტიკური კომპანიების ასეულში. რეიტინგს ყოველწლიურად აქვეყნებს გამომცემლობა Conde Nast ჟურნალში Woman’s Wear Daily.
2014 წელი – Faberlic-ის პროდუქტები კვლავ გახდნენ II ნაციონალური პრემიის "ჩემი კოსმეტიკა" ლაურეატები და გამარჯვებულები რუსული წარმოების საუკეთესო პარფიუმერულ-კოსმეტიკური პროდუქტებისთვის.
- შრატი Prolixir (0734) გახდა გამარჯვებული ნომინაციაში "სილამაზის და მეცნიერების ალიანსი კანის მოვლის საშუალებებში".
- კონდიციონერი Expert (8972) გახდა გამარჯვებული ნომინაციაში "სილამაზის და მეცნიერების ალიანსი თმის მოვლის საშუალებებში".
- სერიის Garderica პროდუქტებმა გაიმარჯვეს ნომინაციაში "კოსმეტიკური პროდუქციის სერია".
- ნომინაციის "მოდური პალიტრა" ლაურეატი გახდა თვალის ჩრდილები "მომხიბვლელობის საიდუმლო".
2014 წელი – საერთაშორისო პარფიუმერული პრემია FiFi® Russian Fragrance Awards 2014, ჩვენ მივიღეთ პარფიუმერული ოსკარი. ნომინაცია Local Premium – "საუკეთესო პრემიუმ-კლასის რუსული ქალის არომატი" პარფიუმერული წყლისთვის Intemporel. ღონისძიების ვიდეო შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე >>https://www.youtube.com/watch?v=FnW02AW0BW4
2015 წელი – ყოველწლიურ პრემიაზე "ბროლის ლოტოსი" საერთაშორისო ფორუმის "ინტერექსპოშოუ’2015" ჩვენი სახლის კოსმეტიკა დაჯილდოვდა ოქროს მედლებით.
- ჭურჭლის სარეცხი კონცენტრირებული საშუალება 0+ (11197);
- თეთრეულის ულტრა-კონდიციონერი არომაკაფსულებით (11037 და 11038);
- ქურების და ღუმელების საწმენდი საშუალება (11119).
2015 წელი – Faberlic-ის სახლის კოსმეტიკის ხაზმა კვლავ მიიღო უმაღლესი აღიარება და გახდა VI ყოველწლიური პრემიის ლაურეატი "მომხმარებელთა უფლებები და მომსახურების ხარისხი".
ამჯერად ჩვენ გავიმარჯვეთ ნომინაციაში "სახალხო მოხმარების პროდუქტები", კატეგორიაში "სახლის პროდუქტები".
2015 წელს გამოდის ახალი თაობის ჟანგბადის კოსმეტიკა «Air Stream», Faberlic-ის ლაბორატორიის რევოლუციური ნამუშევარი. კომპლექსის საფუძველია ტურმერონი და კუკრკუმინი, რომელთა შეყვანაც კოსმეტიკის შემადგენლობაში პირველად მოხერხდა, ამასთან მთლიანად შენარჩუნდა ინგრედიენტების სასარგებლო თვისებები. სპეციალისტებმა ფორმულა გაამდიდრეს ასევე საფირმო ნივთიერებით Novaftem O2, რამაც ის უფრო მეტად ეფექტური გახადა.
ამავე წელს Faberlic-ის კატალოგში ჩნდება ქალის ტანსაცმლის პირველი კოლექცია. მიმზიდველმა ფასებმა, შეკერვის ხარისხმა და აქტიურმა წინსვლამ გამოიწვია ნავაჭრის 50%-ით ზრდა და მარკეტინგის ისტორიაში უნიკალური მოვლენა: გაყიდვები მიდის 1 კაბა 1 წამში სიჩქარით!
2016 წელი – 23-ე საერთაშორისო გამოფენაზე "პროდექსპო" კონცენტრატმა "პროპიონიკა" (15354) მიიღო ოქროს მედალი ნომინაციაში "პროდუქტის ინოვაციური შემადგენლობა" და "ინოვაცია მოხმარების კომფორტში". ვაშლის კისელი პრებიოტიკებით Fe, +Cu, +Co (15329) – ვერცხლის მედალი ("პროდუქტის ინოვაციური შემადგენლობა", "ინოვაცია შეფუთვაში" და "ინოვაცია მოხმარების კომფორტში"). ნაზი კაკაო რძის შრატზე (15338) დაჯილდოვდა ვერცხლის მედლით ("საუკეთესო პროდუქტი-2016"), ხოლო კოქტეილები "დღე" (15452) და "საღამო" (15451) – ბრინჯაოს მედლები.
2016 წელი – საერთაშორისო ფორუმზე "ინტერექსპოშოუ" საუკეთესო საოჯახო და პროფესიონალური ქიმიის კონკურსში "ბროლის ლოტოსი" ოქროს მედლები მოიპოვეს: გამწმენდმა საშუალებებმა (11217 და 11218); სააბაზანოს საწმენდმა საშუალებამ (არტ. 11220); ტუალეტის საწმენდმა საშუალებამ (არტ. 11225); ლაქების ამომყვანი სპრეი (არტ. 11151). ასევე Faberlic-მა მიიღო დიპლომი ნომინაციაში "წლის გარღვევა".
2016 წელი – VII ყოველწლიურ პრემიაზე "მომხმარებელთა უფლებები და მომსახურების ხარისხი" Faberlic-ის ჯანმრთელობის პროდუქტებმა მიიღეს ჯილდო ნომინაციაში "სახალხო მოხმარების პროდუქტები".
2016 წელს ბრენდი ირჩევს განვითარების ახალ სტრატეგიას და მოდის ინდუსტრიაში ხდება პიონერი – კონცეფცია fast fashion («სწრაფი მოდა») კატალოგით ვაჭრობის გამოცდილებაში და ქსელურ ბიზნესში პირველად იქნა გამოყენებული.ამიერიდან ყოველ კატალოგში მყიდველი ელოდება total look სახეს – ქალის და ბავშვის კაფსულის კოლექციას, ლიმიტირებული გამოშვების არომატებს, თეთრეულს და დეკორატიულ კოსმეტიკას, რომელიც სეზონის მხოლოდ ერთერთი ტრენდის დემონსტრაციას ახდენს. მხოლოდ პირველ ნახევარ წელიწადში გაყიდვების ტემპების ზრდამ 60% შეადგინა!
2016 წელი - ჩვენ მივიღეთ პრემია PROfashion ცნობილ დიზაინერთან ალიონა ახმადულინასთან წლის საუკეთესო კოლაბორაციისთვის და მასთან ერთად ხელმისაწვდომი კოლექციის შექმნისთვის.
2016 წელი – საერთაშორისო ფორუმზე "ინტერექსპოშოუ" საუკეთესო საოჯახო და პროფესიონალური ქიმიის კონკურსში "ბროლის ლოტოსი" ოქროს მედლები მოიპოვეს: გამწმენდმა საშუალებებმა (11217 და 11218); სააბაზანოს საწმენდმა საშუალებამ (არტ. 11220); ტუალეტის საწმენდმა საშუალებამ (არტ. 11225); ლაქების ამომყვანი სპრეი (არტ. 11151). ასევე Faberlic-მა მიიღო დიპლომი ნომინაციაში "წლის გარღვევა".
2016 წელი – VII ყოველწლიურ პრემიაზე "მომხმარებელთა უფლებები და მომსახურების ხარისხი" Faberlic-ის ჯანმრთელობის პროდუქტებმა მიიღეს ჯილდო ნომინაციაში "სახალხო მოხმარების პროდუქტები".
2016 წელს ბრენდი ირჩევს განვითარების ახალ სტრატეგიას და მოდის ინდუსტრიაში ხდება პიონერი – კონცეფცია fast fashion («სწრაფი მოდა») კატალოგით ვაჭრობის გამოცდილებაში და ქსელურ ბიზნესში პირველად იქნა გამოყენებული.ამიერიდან ყოველ კატალოგში მყიდველი ელოდება total look სახეს – ქალის და ბავშვის კაფსულის კოლექციას, ლიმიტირებული გამოშვების არომატებს, თეთრეულს და დეკორატიულ კოსმეტიკას, რომელიც სეზონის მხოლოდ ერთერთი ტრენდის დემონსტრაციას ახდენს. მხოლოდ პირველ ნახევარ წელიწადში გაყიდვების ტემპების ზრდამ 60% შეადგინა!
2016 წელი - ჩვენ მივიღეთ პრემია PROfashion ცნობილ დიზაინერთან ალიონა ახმადულინასთან წლის საუკეთესო კოლაბორაციისთვის და მასთან ერთად ხელმისაწვდომი კოლექციის შექმნისთვის.
შემდგომში Faberlic მაღალ მოდას გახდის უფრო ახლობელს და ხელმისაწვდომს.
2016 წლის შემოდგომა Faberlic-ის და მსოფლიოში ცნობილი რუსი დიზაინერის ალიონა ახმადულინას ისტორიულ კოლაბორაციად აღნიშნეს. მოდელიერის შემოქმედება მოსკოვში წლის ერთ-ერთ დიდ მოდურ მოვლენაზე – Mercedes-Benz Fashion Week-ზე იქნა წარმოდგენილი და მოახდინა ნამდვილი ფურორი!
2016 წელი – არომატი Platinum დაჯილდოვდა პარფიუმერული ოსკარით ნომინაციაში "პრემიუმ-კლასის საუკეთესო რუსული არომატი". ასევე სპეციალური პრიზი მიიღო კომპოზიციამ Faberlic by Alena Akhmadullina პოპულარულ სეგმენტში საუკეთესო სარეკლამო კონცეფციისთვის.
2016 წლის შემოდგომა Faberlic-ის და მსოფლიოში ცნობილი რუსი დიზაინერის ალიონა ახმადულინას ისტორიულ კოლაბორაციად აღნიშნეს. მოდელიერის შემოქმედება მოსკოვში წლის ერთ-ერთ დიდ მოდურ მოვლენაზე – Mercedes-Benz Fashion Week-ზე იქნა წარმოდგენილი და მოახდინა ნამდვილი ფურორი!
2016 წელი – არომატი Platinum დაჯილდოვდა პარფიუმერული ოსკარით ნომინაციაში "პრემიუმ-კლასის საუკეთესო რუსული არომატი". ასევე სპეციალური პრიზი მიიღო კომპოზიციამ Faberlic by Alena Akhmadullina პოპულარულ სეგმენტში საუკეთესო სარეკლამო კონცეფციისთვის.
2016 წელი - ღამის კრემმა Renovage დაიკავა პირველი ადგილი კონკურსში Care Creation Awards 2016, ნომინაციაში "კანის მოვლის კოსმეტიკური საშუალების საუკეთესო ტექსტურა".
საერთაშორისო კომპანია-ორგანიზატორის BASF ექსპერტებმა ერთხმად აღიარეს პროდუქტი გამარჯვებულად სხვა მრავალ ანალოგებს შორის და 2017 წელს გერმანიაში სტაჟირებაზე მიიწვიეს Faberlic-ის ტექნოლოგები.
ამავე წელს მოხდა Faberlic-ის და პრემიალური ბრენდის, პირდაპირი გაყიდვების ბაზარზე ქალისა და მამაკაცის თეთრეულის, ბიჟუტერიის და დიზაინერული აქსესუარების ლიდერის Florange გაერთიანება. ასევე ბრენდის «ДЭНАС МС», უნიკალური სამედიცინი აპარატურის მწარმოებლის გაერთიანება.
18 წელია ДЭНАС-თერაპიის მეთოდმა მიიღო ოფიციალური აღიარება რუსეთში ჯანდაცვისა და სოციალური განვითარების ფედერალური ზედამხდეველობის სამსახურის დონეზე. მოცემული მეთოდით დაცულია 29 დოქტორის და კანდიდატის დისერტაცია, დაწერილია 1000-ზე მეტი მეცნიერული სტატია, მათ შორის, 5 მონოგრაფია და 20-ზე მეტი მეთოდური რეკომენდაცია ექიმებისათვის.
კომპანიის განვითარების მთავარი ტრენდი მომავალი 10 წლისთვის არის პარიუმერულ-კოსმეტიკური კომაპანია გარდაქმნა ცხოვრების წესის, მოდისა და სტილის კომპანიად. ჩვენ გავდივართ ახალ ბაზრებზე და ჩვენთვის ვაღებთ პროდუქციის ახალ კატეგორიებს - ტანსაცმელი, ჭურჭელი, წინდები, თეთრეული, საქონელი სახლისათვის და ჯანმრთელობისათვის. მომავალში Faberlic-ს შეუერთდება ახალი კომპანიები, რომლებიც ჩვენს ბიზნესს გახდიან კიდევ უფრო პერსპექტიულს, ხოლო პროდუქციას - მრავალფეროვანს.
დღეს
♥️FABERLIC არის პირდაპირი გაყიდვების მსხვილი რუსული კომპანია, დაპატენტებული ჟანგბადის კოსმეტიკის მწარმოებელი, რომელიც ჟანგბადს აწვდის კანის ღრმა ფენებს.
♥️2003 წელს კომპანია გავიდა საერთაშორისო ბაზარზე, Faberlic- ის წარმომადგენლობები გახსნილია მსოფლიოს 42 ქვეყანაში, მიწოდება მუშაობს 42 ქვეყანაში.
♥️1 800 000-ზე მეტი კონსულტანტი თანამშრომლობს ევროპასა და აზიაში. 5 მლნ-მდე მომხმარებელი ყოველდღიურად სიამოვნებით მოიხმარს Faberlic-ის პროდუქტებს!
♥️კომპანიას გააჩნია 32 პატენტი და შედის „მსოფლიოს მსხვილი კოსმეტიკური კომპანიების ტოპ ასეულის“ რეიტინგში.
♥️FABERLIC არის «ЭКА» ორგანიზაციის სპონსორი, რომელიც ახორციელებს პროგრამებს „მწვანე ქალაქი“ და „მეტი ჟანგბადი!“.
პროგრამების მონაცემებით რუსეთის ტერიტორიაზე დარგულია 7 მლნ-ზე მეტი ხე.
პროგრამების მონაცემებით რუსეთის ტერიტორიაზე დარგულია 7 მლნ-ზე მეტი ხე.
♥️FABERLIC-ს გააჩნია ხარისხის ევროპულ სტანდარტებზე დაფუძნებული საკუთარი წარმოება, აღჭურვილია ყველაზე თანამედროვე და ეკოლოგიური მოწყობილობებით, წარმოების, დაფასოებისა და კოსმეტიკური პროდუქციის შესაფუთი საშუალებების ავტომატური ხაზებით.
♥️კომპანია Faberlic -ის კუთვნილი ფაბრიკა მოსკოვშია, მისი ფართობი 35 000 მ2 -ზე მეტია და აღჭურვილია თანამედროვე, უახლესი ტექნიკით.
♥️წარმოების ავტომატიზირებული პროცესი საშულებას იძლევა დამზადდეს მაღალი ხარისხის პროდუქცია ვაკუუმური ჰომოგენიზატორების - მაღალი ტექნოლოგიების გამოყენებით.
♥️ვაკუუმური ჰომოგენიზატორების საშუალებით შესაძლებელია შეიქმნას კრემისებური ემულსია სუბმიკრონული ზომის ნაწილაკებით (0,1-0,5 მკმ).
♥️დეკორატიული კოსმეტიკის შემუშავების, წარმოების და მიწოდების მიხედვით ხარისხის კონტროლის სისტემა შეესაბამება საერთაშორისო ISO 9001 სტანდარტს.
♥️FABERLIC-ის პროდუქციის უსაფრთხოების შეფასება განისაზღვრება In Vitro მეთოდებით და ცდები ცხოველებზე არ ტარდება.
♥️2010 წელს კომპანიამ მიიღო კოსმეტიკური პროდუქციის წარმოების ISO 22716 Cosmetics – Good Manufacturing Practices (GMP) სტანდარტის შესაბამისობის სერთიფიკატი.
ეს არის საერთაშორისო სტანდარტი „კოსმეტიკური საშუალებები. GMP სათანადო წარმოების პრაქტიკა“, რომელიც შემუშავებული იქნა 2007 წ. ნოემბერში კოსმეტიკური პროდუქციის მწარმოებელი კომპანიებისათვის.
კომპანია Faberlic არის პირდაპირი გაყიდვების ასოცოაციის წევრი.
ეს არის საერთაშორისო სტანდარტი „კოსმეტიკური საშუალებები. GMP სათანადო წარმოების პრაქტიკა“, რომელიც შემუშავებული იქნა 2007 წ. ნოემბერში კოსმეტიკური პროდუქციის მწარმოებელი კომპანიებისათვის.
კომპანია Faberlic არის პირდაპირი გაყიდვების ასოცოაციის წევრი.
♥️FABERLIC სარფიანად გამოირჩევა თავისი აქტიურობით მეცნიერული კვლევების სფეროში.
♥️მაგრამ ჩვენი კოსმეტიკის მთავარი კოზირია – უნიკალური ჯანგბადის კომპლექსი (Aquaftem®, Novaftem – O2™), რომელსაც შეუძლია დამატებით მიაწოდოს ჟანგბადი პირდაპირ კანის უჯრედებს.
♥️ამ ინგრედიენტის საფუძველია ქ. პუშჩინოში საბჭოთა კავშირის უჯრედული ბიოფიზიკის ინსტიტუტის მეცნიერების ნამუშევარი.
Aquaftem® ჟანგბადის კომპლექსის წარმოება და გამოყენება კოსმეტიკაში, ასევე ჩვენი სხვა მრავალი უნიკალური კოსმეტიკური საშუალება დაპატენტებულია და წარმოადგენს Faberlic-ის კოსმეტიკის ექსკლუზიურ კომპონენტებს.
♥️ჩვენი სიამაყეა - საკუთარი მეცნიერული კვლევის ცენტრი.
FABERLIC-ის დეკორატიულ კოსმეტიკას აწარმოებს ევროპაში უმსხვილესი დეკორატიული კოსმეტიკის მწარმოებლი იტალიური კონცერნი Intercos-ი.
ყველა ფარფიუმერული კომპოზიცია მზადდება მხოლოდ საფრანგეთში ცნობილი ფრანგი პარფიუმერების ხელმძღვანელობით.
FABERLIC-ის დეკორატიულ კოსმეტიკას აწარმოებს ევროპაში უმსხვილესი დეკორატიული კოსმეტიკის მწარმოებლი იტალიური კონცერნი Intercos-ი.
ყველა ფარფიუმერული კომპოზიცია მზადდება მხოლოდ საფრანგეთში ცნობილი ფრანგი პარფიუმერების ხელმძღვანელობით.
ასორტიმენტი:
FABERLIC-ის ასორტიმენტშია კანისა და თმის მოვლის საშულებები, ექსკლუზიური ფრანგული პარფიუმერია, დეკორატიული კოსმეტიკა, სახლის მოვლისა და ჯანმრთელობის, თეთრეულის და წინდების, მოდური ტანისამოსის და აქსესუარების მთელი გამა.